sommartidssöndag.

Förra helgen vårdagjämning och nu sommartid. Nu är det 100% säkert att våren är på g. Och med vår 8 grader här så jajamensan :) Men på tisdag åker jag norrut och där är det väl fortfarande vinter. Äsch då.

Gick och lade mig vid två i natt, sommartid då. Det var nog bra. Anders kom och lade sig halv sex... Det hade varit lite i senaste laget när man ska upp och jobba dagen efter/samma dag.

Jag var på Media Markt igår och kollade in mini-PCs. Jag väljer bland dem som ligger i en rilig prisklass och har bäst batteritid, det andra har inte så stor betydelse med tanke på vad jag ska ha den till. Det sa säljaren i alla fall. Har jämfört priser med NetOnNet, SIBA, OnOff och Elgiganten och det är i princip ingen skillnad. Nu ska jag bara fundera ut hur jag ska finansiera den. Vill ju sälja min "gamla" laptop, men den som ville köpa hade tyvärr inte råd den här månaden, nesligt! Någon annan intresserad? Annars har jag kanske kunnat motivera det på annat sätt, för det blir ju lite pengar framöver. Hm. Men tänk om jag inte får den gamla såld? Huu. Och så vill jag ju ha den nya inköpt tills på tisdag helst, haha. När jag tuffar norrut... Tål att funderas på lite grand. (Fan vad tråkigt det här måste vara att läsa. Men jag tror jag liksom benar ut mina egna tankar, så det är nog mest för min egen skull. Men jag hoppas fortfarande jag har någon där ute som läser och som är lite köpsugen? ;))


Nu blir det frukost och sen jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0