sol sol sol.

Lördag och solen skiner allt vad det kan från en klarblå himmel. Man kan inte annat än bli så himla glad! Jobbar 12-16 idag och ikväll ska vi fira vår Johan som fyller år! Innan jag cyklar till jobbet ska jag klippa Anders hår.

På tal om cykla. Igår cyklade jag till jobbet för första gången sen i mitten av december. Och jag har bara cyklat en gång över huvud taget emellan det... Jag hade ju kunnat cykla tidigare i veckan men jag vågade inte utmana ödet när jag har snorat som jag gjort, svårt att snyta sig när man cyklar. Men det gick fint att cykla! Hade ju inte glömt hur man gör, men jag var lite orolig för isfläckarna. Men jag hade koll, som tur var. Bra bra. Känns skönt att slippa lägga pengar på bussen samt att slippa vänta på den samt att få lite vardagsmotion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0