s(a)uck.

Jag somnade typ 10 minuter innan resultatshowen (som TV4 själva kallar det) började igår. Let's Dance pratar jag om alltså.

Och kollade in aftonbladet.se nu. Alltså. HUR kan Sauk åka ut före Willy? Det är ju hela makalöst... Han hade ju 9 poäng när juryn gjort sitt, den som låg nästsist hade 23 om jag inte missminner mig. Vad är det då för FEL på svenska folket? Bah. Alla som tävlade - bortsett från Willy - är ju jätteduktiga och jag tycker alla är värda en chans i finalen. TÄNK om Willy är med i finalen. Vad trött man blir. Bah. Hejade nog på Sauk och Galli tidigare. Så Galli for the win, nu då!


P.S. Krystad rubrik? ;) D.S.

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Tack för tipset om spisen, som tur var hamnade inget bakom :) och jag håller precis med dig, ut med Willy nu, nån måtta får det väl vara!!

2010-03-06 @ 17:10:40
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0