passar perfekt.

Ikväll så skedde det till slut. Jag provade klänningen!!! Hade Bohlin som mentalt stöd hos mig.

Mina breda höfter satte stopp för att kliva i den så jag fick trä den över huvudet. Dragkedjan var lite, men betoning på lite, meckig att dra upp. Men vet ni? Klänningen satt som gjuten. Den satt helt perfekt. Det är nästan böter på att en klänning får sitta så bra. En klänning som är gjord på andra sidan jordklotet och fraktad hem till min dörr i Kalmar. Ytterkjolen är något lång dock, jag tror den blir lång även med högklackat så det måste åtgärdas. Men det är dumt att göra innan jag har skaffat skor, så jag vet hur mycket den ska kortas.

Och nej. Ni får ingen bild. Jag har MMSat bilden till mamma och pappa, min tärna och en kollega som tjatat på mig sen jag fick den om att prova den. Jag fick toppbetyg av tärna och kollega. Mamma och pappa är tysta än så länge. De har nog inte sett det än... :)

Ni får en bild. Eller. Inte alls. Ni får MÅNGA bilder när bröllopsfotona landar i våra händer! Stå ut i typ fyra månader ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0