lördag.

Solen tittar fram, bra bra. Enligt min väder-app på AjFånen ska det regna idag. Men det slipper vi gärna då det är match i eftermiddag! FF ska krossa Elfsborg!

Men innan matchen så är det jobb för min del. 12-16, så jag slutar när matchen börjar och jag ska cykla rejsersnabbt till Fredriksskans! Har inget sug att jobba idag. Den största förklaringen är väl att Anders är ledig och det hade varit så skönt att vara hemma liksom. Bara skrota runt, för annars är det alltid massa göromål, typ som igår när vi båda var hemma. Nåja. Snart är det slut på helgjobben, vilket känns rätt så skönt om jag ska erkänna det. Och vet ni? Jag har varit ledig en hel helg sen den 19e december... Det är mycket helger. Och alla helger i februari och mars har jag jobbat helhelg. Mycket helger. Mycket OB ;) Men om det funkar för alla parter så hoppas jag faktiskt att jag får vara kvar på "gamla" jobbet och jobba någon lördag i månaden. Jag trivs ju trots allt väldigt bra på "gamla" jobbet... Får undersöka saken!

Men innan jobbet hade jag tänkt spana in minneskort till kameran, vilket det behövs mer av till New York-resan, samt en miniplattång vilket är till samma resa. Sen även kolla in mini-PC:arna som finns. Vill ju så gärna ha en. Ska bara få min laptop såld först! Någon som är intresserad? Maila! [email protected]

Nähä. Dags att förberedea "packningen" inför Fredriksskans och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0