en underbar fredag.

Jag funderar på om en fredag kan bli mycket bättre än den här fredagen, i alla fall, ser ut att bli.

Först en lång morgon, alltså. Jag stiger upp tre timmar innan jag börjar jobba. Sen KÖR jag BIL till jobbet. Sen jobber jag 10-14 (najsig tid ;)). Sen KÖR jag BIL hem, äter något lätt, peppar, förbereder mig för att sen gå till en ANSTÄLLNINGSINTERVJU. Efter intevjun så blir det en eller ett par ärenden på stan. Beroende på hur intervjun har gått kan ju sinnesstämning verkligen variera härifrån, men jag kommer nog vara glad. Sen hem och dona lite, typ vika tvätt, förbereda maten samt hämta sängkläder. Vid halv sex KOMMER TITTI och någon timme senare kommer Anders hem och då blir det middag. Fredagsmiddag. Sen hoppas jag på Let's dance och ätande av lite glass.

IT'S FRIDAY I'M IN LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0