en stjärt på himlen.

Idag var jag med Jossan på Kalmar teater, vi såg Cecilia Frode i En stjärt på himlen, av och med henne.
Citat:

"Att min granne hälsar samtidigt som han grenslar sin cykel betyder ju inte att han vill ligga med mig."

"Hej då lilla fittan!"

"Jag snöt ut en makaron igår."


Med flera.

Så underbart. Om ni sett Ängelen så se denna. Eller se den ändå. Visserligen var det turnéavslutning ikväll, men om den kommer upp på teatrarna igen. Så förbaskar roligt och ännu mer tänkvärt. Hon lyckas verkligen sätta ord på funderingar.

"Man ska inte ta saker på allvar och man ska inte ta saker personligt. Men om jag inte tar det personligt, då tar jag ju heller inte dig på allvar - och du vill väl bli tagen på allvar? -tystnad- Jag skojade bara!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0