dagen blev som jag skrev.

För det första gick jag upp strax innan kl 6 och lyssnade på Äntligen Morgon i Mix Megapol och fick höra Hoffmaestro & Chraa. Myspys.

För det andra förvandlades jag till Pippi Långstrump och var hos en grupp barn och hade det tokroligt!

För det tredje fixade vi med mitt ideella jobb och jag fick lära mig och prata igenom det och så, tokbra!

För det fjärde så var jag med Bohlin på Modehuset och fyndade lite. Blev ingen Lantz för en dum huvudvärk satte stopp för det :(

För det femte - LÖN. Behövs inte mer än så va? :)

För det sjätte så beställde jag tågbiljetter imorse. Tur och retur Kalmar-Södertälje nästa vecka. Åh, vad jag ska pussa och krama på min familj!

VILKEN BRA DAG!
Dessutom har det var 8,4 grader i skuggan och jag har invigt vårjackan! Bästa torsdagen!






Imorgon kommer ett trevligt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0