ögonbrynen.

Idag är det en hel del att stå i inför bröllopet! Tanken är att försöka få så mycket som möjligt gjort som det bara går. Imorgon blir det alla ärenden som kräver bil, eftersom vi då fått låna bil av rumpan!

Så idag blir det en del ärenden på stan - ska springa ut direkt nu efter jag skrivit klart. Ska hänga på låsen. Ska även köpa en till vattenkanna, en regnponcho samt lite bli-frisk-grejer till Anders som fortfarande inte är kry :( Och i eftermiddag ska jag och den där rumpan försöka hitta trevliga fotoplatser till mig och Anders. Och sen ska jag - tro det eller ej - gå till salong och få ögonbrynen plockade. Det är så lite jag det kan bli, men jag vill testa och jag vill ju vara snyggare än någonsin på lördag! Mina buskar ska få sig en omgång men mitt signalement men grova, svarta ögonbryn ska inte få gå förlorat! Nej då. Jag älskar dem så. Dessutom påminner det mig om mamma, pappa och farmor. Och mormor, för jag inbillar mig att hon också hade sådana ögonbryn.

Nåja. Ikväll är det träff med nästan hela bröllopsteamet, som vi kallar det. Vi bjuder på middag och sen ska vi gå igenom allt, allt, allt så jag och Anders kan släppa det. Och det är ett väldigt stort HURRA för vår bästaste tårtbakerska fick ledigt på fredag! Wiiiiihi!

Dags att strutta iväg i min nya klänning och mina vita Converse som jag är besatt av!

Kommentarer
Postat av: Rumpan

Haha Rumpan, den var ny :) jag tar det givetvis som en komplimang!

2010-06-23 @ 18:26:12
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0