kläningen i hamn.

Nu har jag varit och hämtat klänning med underkjol i en skitstor och bra "garderob". Var in på Triumph för att byta BHn som inte passade så bra nu efter vi donat med den. Provade typ tre stycken men sen kom jag och säljaren överrens om att det behövs banne mig ingen BH, toppen! 230 kr tillbaks och jag är mycket nöjd :) Gud vad bra hon var, säljaren. "Klart du måste prova med klänningen, jag hjälper dig!", åh! Så underbart med sådana människor.

Och nu är jag galet nöjd med klänningen! Så sköööönt!

Så nu hänger klänningen med underkjolen i "garderoben" på min garderob i sovrummet. Och den ska hänga där i endast 8 dagar till! Iiiiih!

Jag och klänningen på promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0