fynd.

Skulle en sväng på stan för att kolla en grej till bröllopet samt posta lite grejer. Smög inte på H&M och de hade ju rea! Fyndade en söt jeanskjol för 75:- och en väldans användbar klänning för 75:-, bra där! :) Sedan har jag pratat med älskde mamma i telefon och även min fina Emma tillika tärna också. Sen har det varit solstolsläge på altanen i 1½ timme. Fick ett SMS av älsklingen där han skrev att han slutar förmodligen 2-2½ timme senare än beräknat :( Jag längtar efter honom juuu!

Dags att röja lite i köket, plocka undan disken från igår typ. Det blev "en del"...

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

STÄLL DINA FRÅGOR OM TRÄNING & KOST HOS MIG!

2010-06-17 @ 17:12:36
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0