frisyren.

Jag blev helt galet nöjd med min bruduppsättning! Perfekt! Och det är så sjukt för den håller än! Jag har inte tagit ut den än! Haha. Man kunde tro att jag stått upp och sovit natten mellan lördagen och söndagen, så bra var den i söndags! Igår och idag är den fortfarande fin, även om inte likadan - men ändå! Helt galet! Bra frisör, bra spray och bra hår :)

Men idag måste jag ta ut den eftersom jag ska klippa mig! :) Hos samma frisör - och efter den här dunderuppsättningen så litar jag ju till 110% på henne och kommer säkerligen fortsätta gå hos henne så länge som möjligt!

Måste fota före- och efterbilder på mitt hår, utan uppsättningen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0