inga pengar.

Väntar och väntar på mina pengar... Har jag berättat att dem GLÖMT skicka ett papper till mig? Det hade dem i alla fall. Dem skickade över nätet, jag fyllde i och skickade iväg och dem hade det igår. Ringde imorse och tjatade - igen. Men det verkar ju funka. Och behövas. Det som var kors i taket var att det inte var någon telefonkö alls, kom direkt till en tjej, woho! Talade om mitt ärende och talade väldigt tydligt när jag berättade att det var dem som glömt skicka mig det dära pappret. Berättade om att jag blivit lovad en förskottsutbetalning. Jorå, pappret hade kommit och hon såg en notis om förskottutbetalningen. "Du ska ska ha dina pengar innan kl 15 idag". Tjena, fem minuter kvar och jag har fortfarande inga pengar. Snart ska jag fan be om ränta, eftersom det är dem som klantat sig.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Usch då! Jag skickade in alla (förhoppningsvis) igår så jag får kanske mina pengar vid midsommar då?:) jag har en handläggningstid på ca sex veckor om ALLTING är korrekt, men jag hoppas man får pengar från det datum man blev arbetslös och inte det datum de får tummen ur röven! Hoppas du får dina pengar snart! Kram

2010-01-21 @ 14:45:22
URL: http://maddams.blogg.se/
Postat av: Josephine

Usch då! Jag skickade in alla (förhoppningsvis) igår så jag får kanske mina pengar vid midsommar då?:) jag har en handläggningstid på ca sex veckor om ALLTING är korrekt, men jag hoppas man får pengar från det datum man blev arbetslös och inte det datum de får tummen ur röven! Hoppas du får dina pengar snart! Kram

2010-01-21 @ 14:46:01
URL: http://maddams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0