facebookkrasch och träningen.

Efter att ha samtalat med AP om skor, plastpåsar i skorna, löparjacka, när vi ska ses osv osv via statuskommentarer på Facebook gick det plötsligt inte att kommentera den statusen mer. Och allt vi skrivit var borta. Sen fick jag se det i tre minuter och sen loggades jag ur. Och nu kommer jag inte in. Va fan! Jaja. De där typ 40 kommentarerna eller vad det kan ha slutat vid kanske räckte? :)

På tal om AP såg jag nu att hon hade kommenterat mitt inlägg om träning och att hon ville börja träna med mig. Ingen blir mer glad än Elin! Yes! Träningsbuddy! Men det var ju ett till problem - vad jag än väljer så kommer ingenting hända med Elin på ett gym förrän nästa månadsskifte. För jag har inte ekonomi till det nu, hur som helst. Men det lutar helt klart åt Friskis där jag provar en månad och om jag trivs kör jag sedan på tre månaders-kort!

Kommentarer
Postat av: A.P.

HAHA minst sagt en rolig förmiddag på facebook! ;) Vi får diskutera träning också. Tror nämligen att jag behöver bygga upp muskler med tanke på att jag promenerar mycket...

2010-01-07 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0