det spelar ingen roll när.

Fråga mig inte varför, men jag kollade bara upp locktången på NetOnNet och tänkte gå dit. Men eftersom det är en aning otydligt när de öppnar så kollade jag även diverse andra ställen. Och den fanns överallt:

OnOff
Siba
Elgiganten
Expert
Clas Ohlson

På Onoff var den typ 140 kr billigare men det var ett webbpris och jag kunde inte få den förän om två veckor om jag beställde den där, ändå. På Clas Ohlson var den lite billigare men dem hade slut på den. Men på Siba och OnOff ska den finnas, till samma pris. Så det blir att göra Giraffen idag - Maxi, Siba eller OnOff. Och så kolla om dem har den på Teknikmagasinet eller den där hobbyaffären. Man vet ju aldrig! Dags att dra på sig promenadskorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0