tisdag.

Tisdagar är ju min favoritdag. Egentligen vet jag inte varför. Men jag tror jag är född på en tisdag. Och alla vet ju vad tisdagar innebär på sommaren. ALLSÅNG PÅ SKANSEN! Jo. Och idag är det bara 50 dagar kvar till NEW YORK!! Idag jobbar jag 12-17, det var en trevlig tid. Innan jag ska åka till jobbet ska jag duscha, klä på mig, göra ett par ärenden på stan samt packa lunch. Lunchen äter jag på jobbet innan jag börjar.

Imorgon är det ju annars onsdag. Och det är den 24e februari. Och vet ni vad den 24e februari innebär? Och just den 24e februari 2010? Jo vet ni. Det betyder att jag och Anders har delat våra liv i FEM år. Fem år. Galet! Vi firar i helgen!

Och vi firar med middag på restaurang. Frågan är bara vilken... Någon som har något förslag på en trevlig restaurang i Kalmar för ett femårsfirande par? Hamnkrogen behöver ni inte föreslå, för dit kommer vi nog aldrig gå igen. Stekhuset var vi på rätt nyligen. Och Källaren Kronan är alltid vår favorit, men det skulle ju vara trevligt med något nytt kanske. Mamas & Papas, kan någon säga något om den restaurangen?

Annars så ska jag göra något väldigt trevligt idag! Vad får ni reda på inom en snar framtid!

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Mammas å Pappas som en av mina vänner sa tycker jag är jäääättebra..har bara fått bra mat å service de gångerna jag varit där...sen sägs de att ernestos lilla på hörnet ska vara väldigt bra mat på men själv har jag ingen aning aldrig varit där...Gröna stugan har oxå haft väldans bra mat de gångerna jag varit där...ja de var tre tips från mig :-)

2010-02-23 @ 12:22:49
Postat av: Johanna B

mamas & Papas är kanon, annars är Hanssons krog också bra :)

2010-02-23 @ 19:59:10
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0