ring så spelar vi.

Som vanligt står Ring så spelar vi på en lördagsmorgon. Är rätt så förkyld och funderar lite över hur mycket snor som kan produceras på så pass kort tid i en sådan liten näsa... Någon som vet? Och vad är snor? Är det döda blodkroppar? Det har jag hört.

Det blir jobb hela helgen. Fast idag bara 12-16, det låter bra tycker jag. Och ikväll ska jag och älsklingen ut och äta. Var vet vi inte än... Han var inte så sugen på Mamas & Papas. Igår kom vi på att Table 21 ju också finns! Annars blir det nog Källaren Kronan eller Stekhuset. Det återstår att se, jag uppdaterar om det ;)

På tal om jobb så jobbar den här arbetslösa 24-åringen rätt mycket, för att vara arbetslös. Kollade igenom mina tider och jag är ledig tre dagar på 21 dagar, woooho! Sen är det ju fler eller färre timmar de dagar jag jobbar, men ändå! Fett najs!

Kommentarer
Postat av: Johanna B

DÖDA BLODKROPPAR?! Fan vad äckligt!

2010-02-28 @ 18:16:45
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0