vi närmar oss.

Ikväll har vi fyllt i hindersprövningen och ansökan om byte av efternamn! Nu känns det att det närmar sig! :) Ska lämna in papprena på Skatteverket i veckan!

Sen har jag skissat på vad vi kan tänkas ha för mat, vi ska ju ha buffé, men vad ska vi ha på den? Ingen av de färdiga bufférna som finns passar oss till 100% så vi skissar ihop en egen och får se vad det skulle kosta tänkte vi. Ska diskutera saken med Anders strax eller imorgon.

Något annat som vi måste ordna med är äktenskapsförordet. Det är ju inget avancerat, bara typ att mitt är mitt och ditt är ditt. Typ så, men man måste ju skriva det juridiskt riktigt och det är säkert en massa grejer som ska vara med och sen måste vi få det arkiverat/registrerat av tingsrätten också. Det är ju inte just den biten som är pirrig när det gäller att gifta sig ;)

Annars tror jag att jag ska ta en kik på stan efter dojor i helgen. Och lite underkläder, har köpt lite i NY men det behöver kompletteras lite!

Sen så har jag även preliminärbokat hotellnatt för oss! Det rum som tillhörde deras "bröllopspaket" var slut den aktuella dagen så vi kunde få ett annat. Vi fick komma och titta, så om vi har tid och vill så gör vi nog det i helgen med. Men egentligen spelar det ingen större roll, vi kommer ju komma dit rätt sent och förmodligen ge oss av rätt tidigt. Så liksom sova typ, så en stor skön säng är allt som behövs ;)

Kommentarer
Postat av: titti

Hörru sova gör man väl inte på sin bröllopsnatt heller!!! (säger den som gift sig många gånger)

2010-04-27 @ 21:43:46
Postat av: Jennie

jag håller med föregående skrivare!!

Sova?! Det är väl då det ska bakas mini-elin? :)

2010-04-28 @ 20:36:01
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0