utebliven sovmorgon.

På nya jobbet så äts det gemensam frukost på ett hotell i stan varje fredag. Detta gör att man kan sova en stund till, skönt! Jag hade ställt klockan på 7 istället för 6. Men vid 5-tiden hade katterna fått spelet och sprang omkring som galna. Låg halvvaken, men vaken än halv, och filosoferade kring livet och min dröm (Jehovas vittnen och maffian...). Anders klocka ringde och jag trodde det var min, men det var det ju inte och det var ju lite skönt. Klockan var bara lite innan 6. Vi gosade lite och det är den bästa stunden på dagen, typ. Sen gick Anders upp och jag kunde typ inte somna om eftersom jag blev så glad för att det var ljust ute. Men sen så halvslumrade jag lite tillslut, mer slumrande än vaken och lyckades drömma lite till. Det handlade om min gamla grundskoleklass, en konstig föreställning med Dirty Dancing-inspiration och konstiga hus.

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0