packat och klart.

Nu har jag packat allt som kan packas. Vissa grejer som jag ska använda imorgonbitti som får packas ner då. Sätter en post-it på bra ställer för att inte glömma :) Tror inte att det är något mer jag kan göra över huvud taget nu faktiskt. Har till och med epillerat benen och skrubbat kroppen min. Nu är det bara att njuta som tusan och hoppas pirret börjar infinna sig! :)


Eller okej. Jag är inte helt färdigpackad. Den outfiten jag hade tänkt att ha på flyget vill jag inte ha längre. För det blir helt fel med skorna (ja, jag är störd). Men jag diggar inte tajts till gympadojor. Icke. Inte på mig själv i alla fall. Men jag har klurat lite till och kommit på en bättre lösning ändå! Så jag åker både bekvämt och snyggt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0