ekonomi.

Jag fick två löner den här månaden. Två riktigt bra löner dessutom. Jag har aldrig haft så mycket pengar på en och samma gång tidigare. Så efter att ha betalt mina räkningar, fört över pengar till Anders för våra gemensamma, satt över 1500 på ICA-kortet, köpt löparkläder för ca 500 kr så kunde jag dessutom betala av mer än hälften på lånet som jag har till Anders efter att han har fått ta en del stora kostnader när jag varit arbetslös + de gemensamma banklån han betalat av tidigare så har jag fortfarande helt galet mycket pengar kvar! Mer än den ena lönen!

Men - jag ska betala min restskatt på ca 2300 kronor samt spara ungefär lika mycket till Hultfredsfestivalen som jag och JohBoh förhoppningsvis ska på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0