bye bye sweden!

Det här blir det sista inlägget innan vi åker. Om ett dygn är vi där och klockan är bara på eftermiddagen! Gaaaah!

Tågresan gick bra. Det var lite pinsamt när konduktören roppade ut att det stod två svarta väskor i vagn 2 och blockerade en brandsläckare. Jag fick snällt gå och möblera bort andras väskor så att våra fick plats. Konduktören passade även på att "råka" smeka mig över arslet. Ohjälpsamma snuskgubbe. Annars gick tågresan finfint, inte en minut försent och vi åkte första klass. Najs!

Under eftermiddagen har vi pratat planer och annat. Fixat det sista och så. Vi har bland annat pimpat våra väskor. Tråkigt med helt svarta ju! Jag har klippt ut och klistrat på en massa röda blommor på min väska. Anders har sina initialer samt några blommor. Sen har jag lagat ett hål i min jackficka och så har vi förstås ätit middag. Sen rensade jag ur allt som var flytande ur den väska jag ska ha som handbagage. Och så fick jag en helt sjuk present av mina föräldrar. Jesus.

Så. Imorgon bär det äntligen av till New York! Jag ska:

- besöka Carries trappa
- gå över Brooklyn Bridge
- dricka champagne/Cosmopolitans på en rooftop-bar
- kolla in FN-huset
- kolla in Times Square
- besöka Ground Zero
- titta på utsikten via Rockefeller Center
- förhoppningsvis köpa ett par Manolo Blahnik
- shoppa tills jag svimmar på Forever21
- strosa i Central Park
- vinka in en taxi "You must show some legs!"
- köpa underkläder på Victoria Secret

Och N J U T A ! ! !

Hej då Sverige!



Här kan ni ju kika efter oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0