lördagnatten.

Titti och jag var hemma vid kanske 23 eller så. Tog det lugnt helt enkelt. Gick och lade oss och jag somnade nog strax efter 00-slaget. Vaknade vid 04:18 av helmysko dröm, det sista som hände innan jag äntligen vaknade var att Anders låg i trappuppgången - blodig. Visserligen skrattade han, men jag blev illamående av blodet i drömmen och det satt i i verkligheten också. Gick upp och kissade och sen hade jag inte jättelätt att somna om. SMSade med Anders lite som jobbade natt och funderade över en grej. Men till slut så. Dumma fullmåne, sover alltid illa då. Knasigt. Anders kom hem och gick och lade sig fa en dryg timme sen - "inte blodig" sa vi i kör när vi tittade på varandra. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0