gömd.

Jag har gömt mig i sovrummet. Det är fest med en massa 17- och 18-åringar i vårat vardagsrum. Svenskar och spanjorer. Hjälp. De lyssnade på hemskt dålig musik förut, det har blivit bättre. Skönt. Och de överröstar TVn här inne - och då har jag volymen på mer än dubbelt så mycket som vanligt. Gah. Funderar på var våra små kissemissar har gömt sig? Och nu röker dem utanför mitt öppna fönster, ISCH!

Gömd i sovrummet med chips (ny smak, sourcream & bea - GOTT!), choklad och juice. Idol har precis slutat och jag har laddat med SATC också. Nu Lyxfällan.

Frågan är om de kommer gå vidare och i så fall NÄR?

Men hörni. Vet ni? Det var mitt förslag att de skulle vara här. Ajaj. Men, jag har ju också varit 18 år en gång i tiden. Fast det känns för tillfället som det var VÄLDIGT länge sedan. Men jag ska inte, SKA INTE, vara en surtant! Ha KUUUUUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0