dagen.

Vid kl 7 ringde Anders klocka och det var kort stunds morgongos (som är det bästa som finns) innan han var tvungen att stiga upp, jag råkade somna om fast jag bara skulle dra mig lite, vaknade 7.45 och steg upp, kramade, pussade och vinkade Anders hej då. Fixade i ordning och har nu börjat mitt "30 days challenge" på Wii:t, det tog drygt 30 minuter och sen var klockan strax innan 9. Dusch, påklädning, frukost, tidning och sånt där. Hela tiden haft koll på mobilen ifall de skulle ringa på jobbet men det verkar som om jag är arbetslös idag. Konstigt nog hörde jag varken mobilen eller hemtelefonen när Anders ringde, fattade ingenting. Fick tag i honom till slut i alla fall och han har donat lite, mitt älskade hjärta. Det blir grejtans.

Nu blir det att klappa på en gosig Flora som precis lades sig med röven på min arm och spinner. Sen kolla posten som just trillade in och ner och sedan cykla till Maxi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0