helg!

Konstig kväll, konstig natt. Drömde att det var en jättestor fest och den hölls på jobbet - det var inte jobbet i drömmen men det var den lokalen. Jag blev skitsur på en kille som kallade en liten kille på ca 2-3 år för en liten Hitler så jag sparkade ut honom. Det var en kille där som jag inte har haft kontakt med sen 2005 och han var tokigt lång och kunde hoppa upp till taket (många meter!) och han hade oranget hår. Anders var också där och stod i kassadisken och spelade skivor. Jag letade efter våra katter - som i drömmen bestod av våran Flora samt bortgångna Felix (en av kissarna som vi hade när jag liten). Felix var lika kolugn som i verkligenheten och Flora hade jag jättesvårt att få tag på, som vanligt. Jag fick tag i henne och satte henne i kattburen men sen hände det något och hon rymde på något vis. Plötsligt försvann allt folk och det var bara jag och Anders kvar i lokalen. Jag jagade efter Flora och fick till slut tag på henne med hjälp av en massa små bollar.

Vaknade vid 7.30 och var tokpigg, somnade vid 22. Anders ville sova mer så jag gick upp efter en stund. Druckit the, lyssnat på Ring så spelar vi, läst bloggar, kollat Fejjan, bakat en kaka (farmors recept, idag skulle hon firat namnsdag, grattis älskade lilla farmor!) och börjat tvätta. Effektiv morgon!

Nu är det dags för en dusch, påklädning och frukost. Om drygt en timme ska jag cykla mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0