friday i'm in love.

Tack och lov så dammtorkade jag igårkväll. Så idag var det bara dammsugning, golvtorkning och badrummet att ta tag i. Var jättetung i kroppen imorse men jag kom upp vid 8:30, tränade då. Bra! Både igår och idag gjorde jag 40 sit ups och 40 rygglyft efter Wii-träningen. Och jag gör dem alla på raken, inte 12x3 som jag brukar göra, det känns fint :) Tvättat har jag också gjort. På tal om det så kanske det är dags att förflytta det sista från tvättmaskinerna till torkskåp och torktumlare. Äsch, det jag ville komma till att det är så himlans skönt när man gjort en massa måsten (städa och sånt tråk) och sen kan ha det lugnt i några timmar. Bara fluffa runt liksom. Fick en klänning från La Redoute idag också, så den är på nu, efter en skön dusch!

Ikväll blir det kycklingsallad på tu man hand med mitt hjärta, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0