ärenden.

Anders har ett ärende på stan. Jag har trettioelva. Jag gissar - bara gissar - att Anders inte är jättesugen på att gå till Pressbyrån och lämna paket, pröva en klänning i en annan storlek, lämna tillbaka en tunika, köpa jordnötter. Han kanske är sugen på att följa med och byta/lämna tillbaks en tröja som jag köpte till honom som tyvärr var för liten.

Jag hade tänkt springa ut på stan en stund innan Anders slutar så jag hann göra lite av det jag gissar han gärna slipper. Han slutar om 20 minuter och här sitter jag i morgonrock (jag duschade efter träningen jag har klätt mig en gång alltså, eller egentligen två eftersom jag också bytt om till träningskläder - lång parentes - jepp!) och blött hår. Heja Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0