välkommen november!

Nu är november här och jag kom på mig själv att inte tycka att hösten har varit sådär jobbig som den kan vara. Oktober är en mellanmånad - man minns sommaren och bara längtar tillbaka fast det bara blåser mer och mer. Nu är november här och det är väl en månad som är mindre kul men - i november är det första advent och när advent kommer så känns det bara som om det är jul vilket innebär en massa mys! Sen är det jul och nyår och efter nyår så vänder det liksom på något sätt och man kan börja blicka framåt mot våren! Dessutom har jag under hela den här tiden fram till den 15e april en massa planering, längtar och pirr att göra - för då lyfter vi mot New York!

Jobbar bara tre pass denna veckan, alla 16-19.10. Om jag hade fått välja arbetstid själv hade jag ju kanske inte tagit just dem tre timmarna. Men jag är väldigt glad över dem timmar jag får, det ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0