tanklock.

I natt hade någon jag kände och sen plötsligt jag själv jättesmala sugrör, cirka tre-fyra stycken, uppstoppade i nästan för att andas med samtidigt som en typ plastpåse fylld med vätska var fixerad över munnen och näsan. Det var ju lagom roligt och min näsa känns lite konstig idag. Tack.

ÅKTE, ja, ÅKTE inte trampade och handlade mat nu i förmiddags. Sådan sjuk lyx! Åh, vill ha en egen bil! Dock uppstod det ett problem, eller det fanns där innan men jag hade inte märkt det. Bilens tanklock är borta. OJDÅ. Styvsvärmor som vi har lånat bilen av, när hon är på Kanarieholmarna, hade tankat bilen det sista hon gjorde typ. Hon måste glömt sätta på det, helt enkelt. Så - jobbigt att det är borta (jag vet inte vad jag ska göra!?). Men - skönt att det är något som inte är mitt fel.

Även om jag haft körkort sen i januari är jag nervös inför men framförallt EFTER att jag kört bil. Min hjärta bultar lite fortare och hårdare när jag parkerat (som jag hatar att göra) och gått ifrån bilen. Jag får ofta för mig att jag glömt att låsa och måste gå och kontrollera detta. Jag förstår inte, varför kan jag inte bara få känna glädjen över det där lilla rosa? För glädje känner jag, men jag förstår inte var de här andra känslorna kommer ifrån? Det kanske bara krävs mer körvana...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0