ersättning!?

Hey ho! Fick ett toktjockt brev från a-kassan idag! Tiotusen kassakort - fastän jag anmält (två gånger dessutom) om att jag ska sköta det elektroniskt samt ett brev. GIVETVIS behövdes det kompletteringar. Dels ett ifyllt kassakort (elektroniskt?) samt något om hur jag jobbat i juni. Jag anser ju att jag redan redovisat hur det var i juni - jag har ju skickat in arbetsgivarintyg från mina båda arbetsgivare jag hade då, där står det EXAKT hur jag har jobbat. Gah. De har ju så fantastiska bra telefontider så det blir att ringa imorgon mellan 9.00 och 11.00.

MEN - om jag fattar allt rätt kommer jag att få inkomstrelaterad ersättning!!!!!!!!!!!!!!!!! Fatta skönt! Dessutom retroaktivt från september! Underbart fantastiskt! Jag blir så glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad skönt för dig Elin! Och att kunna få det retroaktivt med så man har lite buffert framöver. Härligt!

2009-11-23 @ 22:14:57
Postat av: Elin

Vem är du!? :(



(och ja, fett skönt!)

2009-11-23 @ 22:28:18
URL: http://elinwesterberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha nä men kom inte mitt namn med. Det är ju Johanna från jobbet :)

2009-11-24 @ 11:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0