bota ångesten.

Ledig dag idag. Har tagit et lugnt på morgonen, dock så gick jag upp tidigt, 07.30. Eller det är ju inte jättetidigt, men jag steg upp när Anders gjorde helt enkelt! Ätit frukost, torkat kattkräk (igen), suraft, sett Bonde söker fru och pussat Anders hej då. Inte alls i den ordningen men ändå.

Nu ska jag försöka råda bot på lite ångest genom att söka jobb. Ett jobb som jag hittat själv samt ett jobb som arbetsförmedlingen vill att jag söker. Är jätte delad vad det gäller det jobbet, men om jag inte söker det får jag ju ingen a-kassa, så det finns inte många alternativ liksom.

Om en timme ska jag vara duschad och klar att åka och handla lite räkor till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0