bil och shopping.

Idag skrek hela min kropp, hela mitt psyke och hela min närvaro JAG VILL HA EN JÄVLA BIL när jag stod och packade ryggsäck och kassar med mat, inne på Maxi. Hela jag ledsnade på att cykla och handla. Fy och blä! Jag brukar ju kunna hålla modet upp vad det gäller att cykla, men just det här med att handla mat. Det är INTE roligt. BIL TACK! Nu får vi börja leta på allvar.

Och nu tänkte jag ta mig en sväng på stan och göra mig av med de sista slantarna pga. att jag är en människa som går på allt och går till Åhléns bara för att jag har en 20%-kupong på valfri vara. Det är ju PRECIS det dem vill och jag går på det. Men va fan, de har fina väskor på Åhléns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0