klämdag.

Idag är det klämdag och typ hela Sverige är lediga förutom jag och Anders... Vi båda jobbar idag + hela helgen. Anders är visserligen ledig tisdag och onsdag då jag jobbar. Men det känns lite surt att jobba när ingen annan gör det... :P Dock går det bättre när både min och Anders arbetsvecka är lite skruvade. Jobbigare att åka och jobba när den andre är hemma.

Men nu är det bara att ta sats och jobba fredag-fredag, nästa helg är det LEDIGT!

Och veckan därpå jobbar jag bara måndag-torsdag och åker hem till 08 torsdagkväll och återkommer tisdagförmiddag. Å då är det sista veckan som fritidspedagog som gäller... Å from 18.30 den 12e juni är jag arbetslös och student. Sommarkursen börjar den 8e juni så den 13e juni är det bara att sätta fart med Astrid Lindgrens författarskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0