i 1a klass på rälsen.

Sitter på tåget mot 08-land. Här i första klass får man internet gratis vilket givetvis är välkommet. Men det var först efter att jag hade bytt tåg så fotbollen fick jag följa via SMS från Anders och resultatet var underbart! Slog Bajen på bortaplan med 4-1 - YEEEEEEEEES! Massa snygga mål som jag fattat så det blir att kolla in Sporten imorgonbitti. För framme i Södertälje är jag inte förän 23:15.

Fram tills dess funderar jag på att se på en film. Monsters vs. Aliens tror jag det blir. Jag somnade (för ovanlighetens skull...) när jag och Anders såg på den. Till den ska jag fika på mina Delicatobollar och smultronkex som ligger i väskan och väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0