flora.

Flora går just nu omkring och jamar - jag undrar vad hon vill. Hon gick just in bakom toadörren och sitter där bakom och jamar och puttar på dörren som inte går upp eftersom det står en grej i vägen. Jag tog upp henne i knät förrut och upptäckte att hon hade det läskiga såret på nosen. Då låg hon en stund i mitt knä - körde in huvudet så hon gömde det. Dessutom låg hon och skakade lite - hon gjorde så när hon var liten för att hon typ inte visste hur man spann. Plötsligt så började hon morra - vilket hon heller inte riktigt vet hur man gör så det låter jätteroligt - och hoppade ner.

Varför pratar vi inte samma språk!? Jag vet inte vad jag ska göra med tokan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0