drippdropp.

Det regnar och regnar. Isch.

19:03 ikväll lämnar tåget Kalmar central och då ska jag sitta där i. Första klass :) Innan dess så är det fackmöte, jobb, jobb och jobb samt stressa hem och stressa till tåget. Innan fackmötet så ska jag till Konsum och Källskänken för att inhandla baguette och lektyr till resan. Jag hoppas alla barn går hem i tid så jag slipper få panik.

Väskan är i alla fall helt färdigpackad och står redo i hallen. Det enda som ska göras när jag kommer hem är att slänga ner den ännu inte inköpta baguetten och lite fika. Så ser det ut. Anländer till 08-land 23:15 i kväll. Men jag kan fördriva tiden på bra sätt:

- lyssna på radio och hur KFF står sig i matchen mot Bajen på bortaplan... Kom iiiigen!
- surfa graaaatis efter bytet i Alvesta
- läsa Änglar och demoner
- öva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0