det är söndagmorgon och huvudet känns inte tungt.

Jag vaknade vid 7 och var egentligen pigg, men jag ville inte gå upp. Så jag slumrade om en stund till. Gick upp 8.30 då Anders kom hem. Han hade varit vaken från kl 7 igår morse tror jag. Uscha. Vi pratade lite och sådär. Tittade på Nyheterna på i sängen och som väntat så snarkade Anders rätt snart. Min söta Anders!

Jag var en sväng på Konsum för att handla lite frukost, eftersom jag inte har någon rast idag på jobbet blir det att äta sen och stor frukost. Yoghurt med müsli, hårdkokt ägg och ett par knäckemackor. Dricker en kopp the nu.

Innan jobbet ska jag till Djurkompaniet samt Media Markt - köpa kattmat och lämna tillbaka en sladd. När jag kommer hem i eftermiddag så ska det ätas pizza/kebab och ses på FOTBOLL! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0