två timmar senare.

Igårkväll var jag på väg att somna i soffan vid 21.30, gick och la mig och ringde Anders för att säga god natt (det tog 29 minuter och 58 sekunder :)). Var inte lika trött när vi lagt på. Tittade lite på TV. Kunde verkligen inte somna. Somnade efter 1 någon gång. Jag hade ställt klockan på 06:30, vaknade vid 5:50 och ställde om den till 07:00. Ställde om den till 08:00 när den ringde vid sju.

Drömt massa konstigt och vaknade med ont i ryggen. Plus då att jag somnade 2½ timme senare än behövligt.

Jag har haft det såhär ett tag och igår låg jag och funderade lite på varför. Flera anledningar:

1. Ingen Anders bredvid mig, när han är hemma så somnar jag sådär fort jag jag brukligt gör
2. Ångest över min jobbsituation som nog är mer påfrestande än vad jag egentligen vet
3. Jag tycker Big Brother är så spännande att jag blir pigg alldeles omedvetet när jag börjar se det

Jag tror mest på alternativ 1 och 2, vanligtvis brukar jag kunde somna i reklampauser i vilket program som helst. Numero 1 löses den sista april (en månad idag!!) och nummer 2 gör jag allt för att lösa. Tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0