tråkigt.

Nu känner jag mig faktiskt helt okej och jag ska till jobbet imorgon. Men jag har trrrrrrrrrrrråkigt. Har tittat på TV4Replay, på film, på skidor, sovit, pratat med Anders och läst alla bloggar som intresserar mig.

Tråk, tråk. Funderar på om jag ska städa nu istället för imorgon förmiddag... Så jag kan fördriva tiden lite. Dessutom är det inget bra på TV ikväll. Bläh.

Nu kom jag på det - vika tvätt vore en smart idé. Den har legat ihopknölad alldeles ren sen i fredags. Ojdå. Ska tvätta imorgonförmiddag så det vore ju en idé att vika den innan jag ska tvätta annan tvätt. :) Inte för att låter speciellt lockande, men jag får undan den och lite tid att gå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!!

Nej, den har inte varit med i LT ännu. Dom verkar lite sega på den fronten.. Det publiceras nya varje lördag. Så du behöver inte gå in och kolla varje dag. :)

kram

2009-03-26 @ 19:18:55
URL: http://www.metrobloggen.se/whippy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0