tisdag.

Idag var det personalmöte. Förutom att vi fick en väldans stor och god baguette så var det ett intressant möte. Lite grejer som är svårt att förstå när man jobbat så pass kort tid och vissa saker som jag varken vill eller bör sätta mig in i eftersom jag slutar i sommar. Lägga energi och tanke på saker som inte berör mig skippar jag, även om det tar emot. Mina kollegor berörs ju och det är svårt att vara självisk, men jag inser att jag måste. Om jag inte är det så kommer det bara kräva energi och funderingar, som jag kan lägga på annat.

Baguetten satt som en smäck, hade tagit med mig på för lite lunch så jag var inte mätt efter den, så den var mycket välkommen :) Annars tycker jag det är väldans intressant att gå på sådana här möten, även om det inte påverkar mig. Intressant att iaktta sina kollegor, chefer och åtminstone försöka förstå sådant som jag inte förstår. Jag är nog en mötesmänniska, när allt kommer omkring. Och imorgon börjar min arbetsdag med två timmar möte - som varje onsdag. Wihi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0