svängning igen.

Nu har vi besökt mäklaren och vi var nog där i 1 ½ timmar alltså... Han lyckades övertyga oss om att det är så mycket bättre att börja med en bostadsrätt innan man köper hus. Jag tycker hans argument håller också. Så nu är jag jättesugen igen. Gah, men blir knäpp på det här alltså.

Nu har Anders i alla fall skrivit på reservationsavtalet och inom ett par dagar kommer vi få en faktura och sedan har vi 10 dagar på oss att betala den. Så inom en rätt snar framtid måste vi ha bestämt oss och som det ser ut nu har jag i alla fall gjort det. Anders och jag skiljdes åt direkt efter mäklarsamtalet så jag vet inte riktigt hur han känner...

Tänka, tänka, tänka.

Kan någon erbjuda mig en fast heltidstjänst som förskollärare så tackar jag inte nej. I Kalmar förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0