planering onsdag.

8:30 ska jag befinna mig på Stadshotellet för att gå på "Introduktion för nyanställda inom kommunen", får se hur givande det är...

Under dagen ska jag även hinna ringa några samtal:

1. Höra av mig till Gardefalks och meddela att vi inte är intresserade av BoKlok (ja, ni läste rätt, vi skiter i det).
2. Ringa Swedbank och boka tid till måndag (vaddå? Jo, vi har hittat en annan lägenhet, haha)
3. Ringa pappa och prata lägenhet och bank

När kommun-grejset är slut så bajkar jag till jobbet där vi ska avsluta Emil-temat med att se en Emil i Lönneberga!

Förresten så känns allt väldans mycket bättre nu. Det var nog en oerhörd lättnad när vi beslutade att inte gå vidare med BoKlok-lägenheten. Pratade med pappa om det och jag kan inte annat än att hålla med att det måste kännas klockrent för att man ska löpa linan ut. Och som vi har velat fram och tillbaka. Hittade dock en annan lägenhet i tidningen igår, och hittills så känns den klockren! Ska kolla på den i helgen och sen prata med fyra (!) olika banker och så får vi se. I annonsen lockade de med vad man ska ut med i månaden och den kostnaden överstiger bara den vi har nu med 100:- och i det ingår dessutom TV och bredband, dock inte hushållsel - så det blir typ precis samma som nu. Känns fint! Så nu tar vi nya tag med den här lägenheten!

Dags för frukost, Äntligen morgon och Barometern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0