lång dag.

Nu har jag handlat på Netto, stoppat in allt i kyl och frys och donat om lite i frysen så allt fick plats. Duschat och ätit frukost. Ska packa väskan och sedan gå till jobbet. Sen blir det jobb och direkt efter jobbet så kommer plastsvärmor och plockar upp mig för att brumma ut till IKEA. Där kommer vi att komma försent till ett möte angående lägenheten vi kanske ska köpa. Mötet är slut 20.30 och då skjutsar plastsvärmor hem mig (utgår jag ifrån...). Väl hemma ska jag nog plocka ordning lite så jag slipper det imorgon då jag ska städa.

Så ikväll gäller det att ställa alla de frågor som man bara kan komma på och det känns som om jag inte kommit på så många. Allt kommer väl komma ikväll när jag kommer hem :( Framförallt gäller det väl att ta reda på hur det ligger till med reservationsavgiften och om kontantinsatsen är en handpenning och om vi blir av med den om vi backar... 100,000 slänger man inte gärna i sjön alltså.

Om vi väljer att köra på och köpa så innebär ett ETT ÅR av väntan, jikes, hur ska jag klara det!?


Kommentarer
Postat av: Anna Ragnarsson

Hej! Jag trillade in på din blogg och ser att ni funderar på BoKlok. Jag och henke flyttade in i en bokloklägenhet i kävlinge i december så om du har några frågor så är det bara att maila! Ha d gott Kram Anna

2009-03-12 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0