home.

Är hemma idag... Känns något bättre så imorgon blir det nog jobb. Somnade 19:30 i soffan igår, även fast jag sov två timmar i den samma på eftermiddagen. Gick och lade mig, pratade med Anders i kanske 30-40 minuter sen somnade jag och sov till klockan 8, sov i tolv timmar... Det kan ju inte vara riktigt friskt om man är frisk.

Men som sagt, känner mig lite bättre idag. Ska bege mig ut på en sakta och kort runda. Få lite frisk luft, hämta lite biljetter och köpa kakor. Förmiddagen har bestått av att titta på Familjen Annorlunda, Robinson samt utröstningen av Let's dance som jag råkade missa (sova bort) i fredags. Så nu är det gjort.

Ska nog lägga mig och se någon film när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0