halsont.

Igår morse hade jag ont i halsen, jag som var jättepepp att träna sov istället. Funderade på att träna igårkväll istället men med kvarstående halsont och förmaningar från kollega blev det inte av. I natt har halsontet tilltagit och jag har snorat lite gran, med betoning på lite. Nu känns halsontet utanpå halsen och ända upp mot örat - huu!?

Det knasiga är att jag har typ väntat på att bli sjuk sen i december. Har känt mig hängig, trött, snart-blir-jag-sjuklig vid ett flertal tillfällen. För någon månad sedan hade jag feber på nätterna men måde prima på dagarna. Märkligt det här. Nu kanske det kommer, och om det har hållit sig inne sedan december då känns det som om det inte kommer bli vidare värst kul att bli sjuk. Vi får väl se.

Frågan är om jag ens VÅGAR gå till jobbet. Min närmsta kollega har haft massa problem med sin hals så henne får man verkligen inte smitta, för hon har svårt att bli av med det... Ska jag eller ska jag inte? Jag går och blir hemskickad säger vi. Lite snuvig och lite mosig i huvudet är jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0