frisk.

Nu anser jag mig själv frisk. För jag har orkat städa (dammsuga och toaletten) utan att svimma. Dessutom har jag samtalat med mor vilket alltid ger en extra energi. Ska ner i tvättstugan och slänga i en tvätt så jag slipper ställa klockan imorgon (alltså, om jag slänger i en tvätt och låter det ligga över natten så ser det ut som om jag har börjat tvätta kl 7 så då tar ingen annan min tvättid, jag så smart! :)).

Förresten så har Fattigbloggaren bloggat om Johan Stuart, som är son till ett par av mamma och pappas bästa vänner. Lite lattjo :) Bloggen är väldigt intressant att följa. En tjej som lever på socialbidrag ett tag (en månad tror jag) och man får följa hennes tankar, problem och folk som hör av sig till henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0