en givande förmiddag.

Har pratat med min chef på extrajobbet - jobba fredag, lördag, söndag och måndag över påsk! Massa OB ;) Han visste inte hur det såg ut inför sommaren, men skulle återkomma.

Jag traskade ut på stan och har nu gjort av med 15 stycken CV och säkert varit på 23 ställen och sett söt ut. På två ställen sökte de faktiskt folk! Wiiihi!

Väl hemma hade jag fått post - den ena som informerade avv Nordea hade gjort en kreditupplysning (pga. ansökan om lånelöfte) och det andra - deklarationen. Skräckblandad förtjusning som slutade i ett glädjevrål - 4911 kronor TILLBAKA! Så satan underbart!


 Ifall det skiter sig med jobb kan jag kanske leva på skatteåterbäring och OB-pengar från påsken ett litet tag i sommar!

Men allra helst jobb i någon butik där jag varit idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0