effektivitet eller envishet?

Amandas tåg var beräknat till 20.03. Jag ville gå och möta. 17:50 blev de sista barnen hämtade från jobbet.

- Låsa och "stänga ner" på jobbet
- Cykla hem
- Plockan undan
- Dammsuga
- Torka av bord, fönsterbrädor m.m.
- Torka golvet
- Städa toaletten
- Diska katternas matskålar
- Upp till förrådet två omgånger för att lämna och hämta grejer
- Duscha

Klar 19:50. Är jag effektiv eller är jag bara envis? :)

Typiskt nog var Amandas tåg 30 minuter sent. Vi möttes upp på Viktoria för att frakta hem varsin deg. Nu har vi tryckt i oss dem och pratat om hennes resa och annat som står på tröskeln...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hey, haha vad kul! Ja du har jag hittat din med nu då :) Hur går det på nya jobbet? kram

2009-03-04 @ 22:37:39
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0