morgonstund har kalmar energi-gubbe i mun.

Vi vaknade av en väldigt hård knackning på dörren vid 7.50. En gubbe från Kalmar energi som skulle byta elmätare. Och han frågade och frågade när vi var hemma under dagen och vi fattade inte riktigt varför han vill veta men efter fem minuter sa han att det var för att stänga av elen i ca.10 minuter.Kunde han inte kläckt ur sig det tidigare?

Nåja. Och nu upptäckte jag att rubriken kan misstolkas och jag gissar på att Jossan redan skrattat sig tårögd åt den. :)

Nu ska jag faxa, sen äta frukost!

(Anders och jag har helg nu. Han har jobbat hela förra veckan förutom torsdag och jag alla dagar förutom lördag så 7.50 var väldigt tidigt när man låtsas att det är lördag...)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tänk att det gjorde jag inte alls, däremot skrattade jag högt åt kommentaren att jag skulle ha skrattat högt åt rubriken :P

2009-06-15 @ 16:32:15
Postat av: Elin Westerberg

Okejdå, men jag fick dig att skratta och det är bra :)

2009-06-15 @ 16:52:21
URL: http://elinwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0